FAQ

Below are the answers we have prepared for the most frequently asked questions regarding shopping in our store.

Click on the question you are interested in:

     How do you check the availability of products?
     How to check the status of order fulfillment?
     How long will I wait for the parcel?
     What are the delivery methods?
     How much will I pay for the parcel?
     How to pay for the order?
     Can I pick up my order personally?
     What are discount coupons?
     What is the storage room?
     Can I receive a VAT invoice?
     How do I change my order?
     I made an erroneous order. How do you cancel it?
     Where is my parcel?
     Can I return the purchased product?


 

How do you check the availability of products?

 

  • Each product has information about its availability in the store:
  • No goods - temporarily zero items in stock; if you are very interested in this product, let us know by e-mail: kontakt@3dcard.pl or by telephone: +48 515834240
  • On running out - the last pieces of a given commodity, it is worth hurry up with the purchase!
  • Average amount - we have at least a few / dozen copies
  • Large quantity - we have enough product in the warehouse to handle many orders
  • Available to order - we can bring this product especially for you - contact us by email: kontakt@3dcard.pl or by telephone: +48 515834240
  • Expected delivery - the product will be available soon
  • Withdrawn from the offer - the product is no longer available in our store's offer

 


 

How to check the status of order fulfillment?

 

We will send you information about the progress of your order to your email address. In addition, after logging into your account you will have access to all information about your current and already completed orders: status, content, addresses, etc.

 


 

How long will I wait for the parcel?

 


Immediately after you place an order, you will receive an email with the link that you need to click to confirm the order - then we start the process of its implementation. Your email address will be updated on the current status of your order.

 
Deadline for receipt of the order = payment booked + shipping date + delivery time

The date of delivery results from the availability of products and the chosen method of payment, while the delivery time depends on the form of delivery chosen by you.

» Detailed description of order fulfillment

 


 

What are the delivery methods?

 

Depending on the quantity and weight of the products ordered by you, the chosen form of payment and your preferences, you can choose one of the delivery methods:

  • Polish Post (economic or priority shipment),
  • buying cards from our partners (we do not guarantee that they have all our designs)
  • Courier DHL

» Detailed description of delivery forms

 


 

How much will I pay for the parcel?

 

You will learn the total cost of delivery of the order after adding products to the basket and choosing the form of delivery you are interested in and the method of payment - in the summary you will see the exact value to be paid.

 

» Detailed delivery list

 


 

Jak zapłacić za zamówienie?

 

W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

  • przelew na konto bankowe,
  • płatność elektroniczna (przelew on-line):
    - tpay.com
    - paypal.com

» szczegółowy opis form płatności

 


 

Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

 

Niestety, nie ma na razie takiej możliwości.


 

Co to są kupony rabatowe?

 

W wielu akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę  kodów, które należy wpisać w koszyk, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu. 

Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny – nie spowoduje przyznania określonego rabatu.

 


 

Co to jest przechowalnia?

 

Przechowalnia to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani użytkownicy.

Jeżeli wahasz się, czy kupić dany produkt, a posiadasz konto w naszym sklepie, zaloguj się i dodaj produkt do przechowalni. Produkty w przechowalni są dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w przechowalni znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie produkty. W każdej chwili możesz powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni.

 


 

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

 

Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi wybierz opcję „firma” i podaj dane do faktury. Informacje na temat chęci otrzymania faktury VAT umieść w Uwagach (sekcja "Dodatkowe informacje"). Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie.

Data wystawienia faktury VAT to data wysyłki Twojego zamówienia. Nie ma możliwości zmiany tej daty.

 


 

Jak zmienić moje zamówienie?

 

Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: .

 


 

Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

 

Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: +48 515834240

 


 

Gdzie jest moja przesyłka?

Na podstawie przesłanego numeru listu poleconego, zapraszamy na stronę Poczty Polskiej http://emonitoring.poczta-polska.pl/

 

 


 

Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?

 

Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48 515834240

 

up
Shop is in view mode
View full version of the site
Click Shop | Hosting home.pl